Jodå, lyckades igen!

Japps gymmet i morse igen då! Och aj vad jag redan har träningsvärk! Makalöst vad man tappar när man inte går kontinuerligt... Men nu känns det som om jag kommer fortsätta i alla fall, det är ju både kul och skönt (när det är klart ;-))

Måste passa mig för att falla tillbaka till latmasken igen eftersom det är så fruktansvärt svårt att ta sig tillbaka! Det blir ju gång på gång bevisat att det är jobbigt att ta steget när man väl lagt av. Spelar ju ingen som helst roll hur roligt och skönt man tycker att det är så är det lätt att falla tillbaka i ryggläge i soffan igen.


Jobbet idag har i princip varit - som vanligt! Tidningar med bästa Ami och vi väntar fortfarande på den nya hyllan! Skulle ju egentligen fått den förra veckan men nu är det uppskjutet till vecka 43. Men den som väntar på något gott =)

Imorgon är det uppräkning som gäller och sen får dagen tas som den kommer. Och det är ju dessutom FREDAG! Nice!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: jessica

fattar verkligen hur du orkar kliva upp så jäkla tidigt å träna..jag skulle aaaldrig ta mig ur sängen!!! :-D

saknar er sjukt mycket på Maxi!!!!

2010-10-14 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0