Skogen är där...

...där jag trivs allra bäst!


Har längtat tills det ska torka upp lite och jag tänkte att kanske det går nu när det varit fint ett par dagar. Men hur tänker jag då? Det ösregnade ju för bara ett tag sen!

Så här såg mina skor ut efter bara halva vägen:


Attans! Men ändå, skogen är underbar!



En sista bild blir det och det är på min favoritutsikt! Tog ett tag innan jag insåg att det faktiskt är Varpan som skymtar i bakgrunden... Tyvärr hann solen gå ner så det var svårt att fånga det vackra på bild (som vanligt) men jag lovar att i verkligheten ser det bättre ut.


Det blev inte en speciellt lång runda men det var så skönt att komma ut lite och det är helande att promenera i skogen...

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0