Frisk och kry...

...och bra värden! Skönt. Roligt var också att målet jag hade satt upp när jag var där sist är uppnått så jag var tvungen att komma på något nytt =)

Även fast man känner att man mår bra i kropp och själ så är det skönt att få det konstaterat också! Mitt nya mål är att fortsätta som jag gör nu. Fortsätta hålla min vikt, må bra och motionera...

Sen kan man ju råka ut för sjukdomar och olyckor i alla fall men man har otroligt mycket bättre förutsättningar att klara sig och bli frisk snabbare om man är hälsosam i vardagen... Rutiner är bra! Om man har goda vanor så blir allt så mycket lättare och man kan med gott samvete vara en bra förebild för andra och framför allt sina barn...

Idag är en bra dag. Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg!

2010-05-07 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0