Upp igen

Har precis kommit hem från en äkta svensk massage! Lite aj men mycket skönt! Fick det i julklapp av min goa dotter. Det konstiga var att det var i vårt gamla hus på Fridhemsvägen i Norslund där jag växte upp.Var lite nervös för vad jag skulle känna men det var bara kul att se...

Efter Spanienresan började det vandra lite uppåt igen. Vet inte orsaken men förmodligen hade jag jättebra ursäkter som jag lurade mig själv med. Slutade gå på möten med VV men jag fortsatte att promenera och träna. Gick upp varje morgon och satte mig på en motionscykel och trampade på framför TV:n. På jobbet tyckte dom jag var galen men jag fortsatte envist!

Den här bilden är från Julafton 2007. Återigen på mig och mina snygga och underbara systrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0