Tidig morgon

Löpbandet på gymmet blev det i morse. Inget bra på TV den här gången heller så radion höll mig sällskap... Mot slutet av tiden brukar jag dra på lutningen på bandet till 7% men försöker fortsätta gå i samma takt. Det brukar kännas i både lår och vader kan jag lova!


Idag följde Albin med en kompis hem från dagis vilket för mig betydde att jag kunde börja dagen på gymmet och även åka dit direkt efter jobbet. Det var ett tag sen jag styrketränade så idag var det dags! Kommer förmodligen kännas i morgon...


På jobbet idag så var det utdelning av påskägg så mina försök att bli socker-fri suddades ut för en stund, men men det är en dag i morgon också =) Och gott var det dessutom ;)

Idag är en bra dag! Glöm inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0