Må Bättre

Började gå lite smått på gymmet. Vågade inte riktigt gå på några pass eftersom jag fortfarande väntade på kallelse från sjukgymnast... Men jag gjorde så mycket jag kunde och vågade ;)
Till viktväktarna gick jag faktiskt inte igen. Tänkte väl återigen att jag skulle klara mig själv. Hade fortfarande inte kommit ner till den vikt jag hade på senaste mötet... Inte blev det bättre av att jag styrketränade =)

Och jag tyckte jag gjorde allting rätt! Jag åt inget godis, drack ingen läsk, åt bara nyttig mat och tränade mycket, men det hände ingenting med vikten! Blev ganska frustrerad. Var ju medveten om att man kunde hamna på sk platåer men det var en vääldigt hög platå tyckte jag.

Till saken hör att på gymmet fanns ett viktminskningsprogram (Prenet) som jag gick och småsneglade lite på. Jag är inget fan av pulverdrycker vill jag lova! (Provade en gång med Nutrilett och jag spydde som sjutton), så jag ville inte riktigt prova... Velade fram och tillbaka och frågade lite om priser och smaker. Fick köpa ett prov med Jordgubbs-smak och jag totalt älskade det! Det smakade ju som milkshake! Bestämde mig för att göra ett försök och bokade in en tid med en rådgivare. 

Måste säga att det blev vändningen i mitt liv! Veronica som rådgivaren hette nådde verkligen fram till mig och jag insåg plötsligt hur jag skulle göra.

To be continued ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0