Favorit

Jaha äntligen är "favvo"-onsdagen här igen och vad gör jag? Jo, jag lyckas sova för länge så jag hinner inte ner på gymmet som jag brukar =( Men jag tog en riktigt rejäl promenad istället så det blev en bra morgon i alla fall. Dessutom är det bra skönt att duscha hemma ;-)

Tar ju med mig stavarna oftast när jag går och det är riktigt bra träning. Känner annars att armarna bara hänger i sidan... Har jättesvårt för powerwalk! Det går jättebra i början och sen kommer jag på mig själv med att "tappa" armarna igen... Har det med koordinationen att göra? Kan jag inte svänga på armarna och tänka samtidigt? Hihi, för lite så är det ju. Man börjar tänka på något och drömmer sig bort i musiken man lyssnar på eller helt enkelt bara börjar fundera på nåt och vips så går man på autopilot ;-) Då är det perfekt med stavarna för då kan man inte misslyckas med armarna!



Min käre make är i Jönköping i jobbet så ikväll kör jag solo på gymmet. Tänkte smita ner efter att Albin somnat. Tjejerna får agera barnvakter. Dom är så duktiga och snälla som ställer upp på sin gamla mor ;-) Men jag måste vara hemma till 21 för då är det Grey´s Anatomy och det tänker jag inte missa för allt i världen!

Me like alot! ♥

Puss, Kram och lite FISH-dans till alla =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0