2009 blir bara bättre och bättre

Ja efter min diskbråcksoperation var jag helt okej igen. Konstigt vad dom kan göra! Gick ner otroligt mycket i vikt under den här tiden men tyvärr inte på rätt sätt. Musklerna försvann fortare än kvickt... Gick på ett VV-möte (mitt sista någonsin) och dom blev eld och lågor över min fina viktminskning trots att jag talade om orsaken. För jag visste ju att vikten skulle öka igen nu när jag kunde äta och träna igen. Så jag bestämde mig för att inte gå dit igen på ett tag. Pinsamt att komma dit veckan efter och ha ökat i vikt igen... Var sjukskriven ett litet tag och gick på små korta promenader varje dag. Sakta men säkert började kroppen återhämta sig...

I maj 2009 var det dags för min 35-årsdag! I present önskade jag mig inget annat än ett gymkort på Må Bättre här i Falun. Hade funderat ett tag på att börja med gym samtidigt som det finns ett stort urval pass att gå på...

Min älskade make och resten av min familj lyssnade på min önskan och vips så hade jag ett gym-kort!
Nästan skräckslagen kunde jag konstatera att nu fanns ingen återvändo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0