Tränat klart!

Har återigen varit ner på gymmet för ett pass. Körde intervaller idag. Fem minuter rask gång och fem minuters löpning. Kändes så tungt idag och varje gång jag började springa fick jag hela tiden tänka bara fyra kvar, bara tre kvar... Men det gick! 40 minuter allt som allt. Lyckades även med konststycket att slå till nödstopp mitt i och fick lite ofrivillig vila men jag fick igång bandet igen efter en liten stund =)

Och den här gången har jag stretchat. Det är ju så skönt och lugnande att sträcka ut på mattan en liten stund...

På vägen hem från gymmet ligger en grekisk restaurang så som grädde på moset så blev det souvlaki till middag! Mums med kycklingspett och ris!

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0