Syndigt

Syndigt gott med efterrätt idag! Ben & Jerry´s nya pinnglass med kaka, deg och jordnötssmör bland annat... Mums!

Huvudvärken har faktiskt släppt (tack panodil) och det blev till och med ett besök till gymmet idag. Men först hann jag med att städa (torka golven), besöka Kupolen (köpte klart de sista presenterna), Ica Maxi (Daimtårta & Blåbärspaj) och till och med plantera penseér!


Tänkte det kunde vara lite fint till Maddes födelsedag i morgon =)

Anders fick som sagt med mig till gymmet idag. 5 km på löpbandet avverkat... Rätt tungt idag, krämpor lite här och där men med lite gå-lunka-löp så tog det 43 minuter att ta sig till mål... Helt ok!

Ingen överraskning att Anders blev kvar hemma idag men han är faktiskt iväg ut nu på kvällen för att citat: "träffa gubbarna en sväng på stan": Kul för han! (Men jag är inte bitter) ;)

För övrigt så gjorde tjejerna en strålande insats på plan idag. Bella gjorde till och med mål - tre stycken! Kul!

Bilder från Pepes Cup 2009...

Kommentarer
Postat av: elin

Hej min vän! Hur är allt? Rullar det på som vanligt på maxi?:) Älskar din blogg, kul att du uppdaterar ofta och du har inspirerat mig mycket! Tänkte höra med dig vad det där pulvert heter som du hade köpt på gymmet? De med den goda jordgubbssmaken som du gillade.:) Puss o Kram

2010-04-11 @ 09:38:43
URL: http://elinpra.blogg.se/
Postat av: elin

Kikade lite på hemsidan men vart mer förvirrad. Går det att beställa någonstans eller köpte du det på måbättre? Och måste man vara medlem och gå på olika kontroller? Sen undrade jag om de olika faserna, kan man hoppa på Bas, eller måste man börja med Go i vilket fall! Vill ju inte gå ner jättemycket i vikt, mer ha det som måltidsersättning och ha lite mer koll på vad jag äter! Nu var det mycket här men jag har ju god erfarenhet av att du kan mycket om det mesta! Kramis!

2010-04-11 @ 18:46:01
URL: http://elinpra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0