Skor

Rea på Stadium tycker vi om! Köp tre skor betala för två och sen även 10% på hela köpet gör att vääldigt många skor kan inhandlas! Jag är numera lycklig ägare till tre(!) nya träningsdojor (och förmodligen tre nya skavsår - minst)! Perfekt! Ett par löparskor, ett par "vanliga" trekkingskor och slutligen ett par inneskor till gymmet...
Nu gäller det bara att se till att gå in dom också så att skavsåren går över ;)

Invigde trekking-skorna igår och jag tog på mig löpardojorna idag på morgonpromenaden! Har lyckats med morgonprommis både lördag och söndag den här helgen! Så skönt är det! Känner att det börjat lossna lite nu när det gäller dom sista kilona som jag vill ha bort innan beach 2010... Men som sagt helt klar (eller ska jag kalla det nöjd?) kommer jag aldrig bli men mina delmål är roliga att uppnå =)

Idag är en riktigt bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0