Dagvill...

Känner mig dagvill som bara sjutton. Tisdag är ju vilodag men gäller det verkligen när man inte tränat på hela påsken? Nä, trodde inte det heller. Det värsta med tisdagarna (med risk för att vara tjatig) är ju att det är en så lång och tung arbetsdag så orken att träna är ganska minimal... Min älskade make vill också träna men det verkar som om jag smittat honom med lite latmask för än har han då inte åkt ;)

För den som vill ha utmaning och ny-start kan kolla in elinpra.blogg.se

Kolla även in isadorawillind.blogg.se hon och Johan är så otroligt duktiga fotografer. Tänkte bjuda på en från helgen när vi firade vår mamma...


Nä ska se till att få iväg mannen till MåBättre, Albin till sängs och mig själv på en välbehövlig promenad!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0