Dagens träning 26/4

Efter att ha sett till att mina tre änglar fått i sig kvällsmat så gick jag ner till gymmet. Behövde efter dagens nederlag skingra tankarna så en skön liten promenad innan styrketräningen kändes precis rätt... Är fortfarande förkyld så det var ett tungt pass kan man säga. Ökade på vikterna på någon övning så jag fick slita lite men det var inte mycket mer än så... Otroligt många som tränar på måndagar (vad är det med måndagar?) så det var nästan för trångt...

Efter träningen slog vi återigen till på "grek-mat" - Souvlaki! Mums... Mätt och belåten!

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad det är med måndagar? Men Helena, det vet du väl?

"På måndag, ja nu på måndag ska jag förändra mitt liv Bannemig!" Fördelen är dock att det brukar ha ordnat upp sig tills det blir tisdag, eller hur? ;)



Tråkigt att höra om Albin, eller snarare om doktorns svar. Kämpa vidare - du känner Albin bäst och du är hans allra, allra bästa mamma!



2010-04-27 @ 08:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0