Roligt med barn

Vi har alltid sett till att barnen somnar i sina egna sängar (om dom inte är sjuka). Men det är ok att dom kommer in på natten/morgonen. Tjejerna slutade för länge sedan men Albin kommer in fortfarande. Oftast på morgonkvisten. Detta är en kommentar som Albin fällde i söndags morse till sin pappa:

Albin (till Anders som fortfarande sover) - Pappa?!
Anders - Ja
Albin - Din andedräkt slår mig...

Hahaha! Vi vet egentligen inte riktigt vad han menade men det lät otroligt roligt!

Idag har jag och min underbara svärmor varit på pedikyr :) Riktigt, riktigt nice! Har rosa fina naglar på mina just nu ganska mjuka tår/fötter :) Tack så jättemycket Eva-Britt! Både för sällskapet och presenten!

Ja just ja! Har faktiskt tränat idag också! I morse och även nu på kvällen. Det var ett tag sedan...

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0