Tänk om alla dagar...

...på jobbet bara varade i fyra timmar?! Ganska skönt. Men självklart så skulle ju lönen vara lika -eller?! Haha drömma kan man ju i alla fall... ;-)

Har jobbat klart med tidningarna. Hann med en ytterst liten ombyggnad också. Tror det blev riktigt bra. Träning och trädgård hamnade på bästa platserna i nyhetshyllan. Känns rätt i tiden!

Nu är jag nästintill ensam hemma. Bella och Anders har tagit Albin med sig på innebandyträningen och Madde har gömt sig i sitt rum så jag sitter här i soffan och softar!

Fick en fråga från min man idag som jag faktiskt svarar ja på. Överraskande nog så behöver jag inte ens tänka efter... Men vi får väl se... Time and future will tell!


Idag är en bra dag! Pussar och kramar





Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad, vad, vad...

Har du svarat Ja på?????

Vad, vad, vad..

Tänker han bjuda dig på en solsemester, måste det vara minst EN storasyster med!

=))

2011-03-31 @ 19:23:29
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0