Onsdag hela dagen!

Galen huvudvärk ända sedan i morse... Känns ibland som om en förkylning är på G men känslan försvinner oftast lika fort som den kom. Så vi får väl se hur det blir. Peppar, peppar så brukar jag klara mig rätt bra faktiskt...

Så otroligt konstig dag det blev igår. Min kära dotter Madde hade så ont i nacken/ryggen och ända ut i armarna så jag fick lov att ringa 1177. Dom tyckte jag skulle åka upp till distriktsläkaren och kolla upp det. Fick tid till 19.30. Grejen var ju också att Bella skulle på innebandyträning, vi skulle handla, Albin skulle läggas och munkar till Maxi skulle hämtas.

Vi fick börja med en snabb tur till Maxi för att lasta in sju kartonger med munkar, sen skjutsa upp Bella på Lugnet och sen då direkt till akuten med Madde. Albin fick hänga med så klart. Väl inne hos läkaren så ställde ju han självklart rätt frågor och vi kom fram till samma slutsats han och jag = träningsvärk! Japp. Två timmar på akuten på grund av träningsvärk! Liite pinsamt minsann men å andra sidan så hade hon ju så ont så hon grät så det verkar vara en sträckning inblandad också...

Uppräkning idag och sen tidningsplock. Dagarna går fort när man kör deltid och nu sitter jag och slappar i soffan :)

Idag är en bra dag! Pussar och kramar



Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad skönt att det inte var nått allvarligare! Och hoppas att du håller dig frisk! kommer ni i helgen? Blir ni kvar över natten? Behöver Alicehjälp....

2011-03-24 @ 21:22:23
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0