Blogg award

Har fått en blogg award av min syster. Har ingen aning om vad det är men tydligen ska jag skriva åtta saker om mig själv så jag gör ett försök till att komma på något som ni kanske inte vet.



1. Jag har praktiserat som fotoassistent till Björn Johannesson (Mäster Björn) och även tagit hand om hans bokföring

2. Jag har bott i tre olika städer ; Falun, Ludvika och Falkenberg och jag har...

3. ...bott på 12 olika adresser i mitt liv

4. Jag började min karriär på ICA Kopparhallen i Slätta som kassörska på lov och helger 1989

5. Jag har arbetat som väktare på Securitas

6. Jag har till och med varit anställd av Posten Sverige och jobbat på Postcenter i Falkenberg

7. Jag döptes när jag var nio år i Kristine Kyrka i Falun

8. Jag och Anders gifte oss i Ludvika Ulrika kyrka den 9 maj 1998

Jag lämnar denna award vidare till

Sara
Ami
Elin
Carolina
Karin

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0