Äntligen...

...så är det fredag
...så är det lördag i morgon
...så är det bara en dag kvar innan älsklingen är hemma
...så får jag träffa mina underbara nära och kära släktingar igen
...så ja just ja - nämnde jag att det är fredag?! ;-)

Riktigt bra dag! Lugn och fin... Kontorsdag hela dagen och allt är klart som ska vara klart! Skönt. Känns tryggt i helgen då jag vet att bästa Ami är på plats för då vet jag att någon bryr sig om tidningarna... =)

I morgon gott folk går bilen mot Uppsala igen! Denna gång är det min kära mor som fyller år. Kattis jobbar så jag tror minsann vi får rå om Alice också (till barnens och min stora förtjusning)!



Och sen får vi äntligen hämta den som hämtas bör! Kärleken i mitt liv, pappan till mina barn och den jag tänker bli ännu mer gammal med ska efter såå världslång tid komma hem! Äntligen!

DU gör MIG hel Anders Pousette!


Idag är en bra dag och morgondagen kommer bli ännu bättre! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0