4st mms-inlägg...

Jag lovar att jag inte legat på latsidan. Jag har faktiskt uppdaterad via mobilen. Men tydligen så verkar blogg.se ha problem igen för inget av dom har nått fram...

Men jag lovar att när jag får in bilderna i datorn så får jag publicera dom den vägen istället.

Det ni missat är en bild från fotbollsmatchen i torsdags (vinst med 5-1), bild från cruisingen (också torsdag), och två bilder från rix fm-festivalen igår (bl a Albin som diggar Danny och Madde som fått Martin Stenmarcks autograf!!)

Men teknik är teknik och självklart fungerar det inte alltid som det ska.

Idag ska jag och min make på synundersökning och sedan blir jag dumpad för kvällen. Anders och Bella ska ha avslutning (med övernattning) på innebandyn...

Idag är en riktigt bra lördag! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Har samma problem jag me...! Ha en kanon dag! Kramar <3

2011-06-04 @ 13:00:33
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0