Trött

Varför är jag så trött hela tiden? Orkar inte vara trött längre! ;-) Fattar inte hur jag ska få tiden att räcka till för att göra klart inventeringen och bokslutet heller. Men jag fortsätter kämpa på som vanligt... Önskar ibland att jag hade mer förståelse vid bokslut. Men har man aldrig arbetat med sådant så tror jag inte det är så lätt att förstå...Men skit samma! Gnäll, gnäll och så - nu känns det bättre... (NOT)

Har haft några underbara timmar tillsammans med världens mest underbara Ami idag! Tror inte jag skulle klara mig utan henne faktiskt... Tack för att du finns och delar med dig att ditt liv - i glädje och sorg (tills döden skiljer oss åt ;-)) Det är ett välkommet och skönt avbrott från administrationen när vi har vårt tidningsplock! Underbart! Trots att det ibland är tungt och slitsamt så är det alltid lika trevligt! 

Nu ska jag slappa och förmodligen somna i soffan, så god natt alla goingar

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: ami

Du är BÄST!

2011-01-04 @ 21:01:11
Postat av: Katarina

Jepp.. du ÄR bäst!

2011-01-04 @ 21:33:40
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0