Sköna söndag

Vaknade för en gångs skull innan alla andra! Tog min lilla frukostdrink och satte mig i soffan och läste lite tidning... Såå skön början på dagen! Tänk om man kunde ha det så varje morgon...

Gårdagen avlöpte i lathetens tecken vilket också kan vara skönt ibland men det känns alltid bättre att vara produktiv. Kurens första dag har gått jättebra! Och med tanke på att det är lördag som innebär godis och mys så är jag extra stolt över mig själv som inte föll för frestelsen en enda gång! Dessutom bakade min äldsta dotter världens godaste sockerkaka som jag också fick lov att motstå... Men sådant är livet. Jag verkligen hatar att vara överviktig (har ett värre ord i tanken men jag tänkte spara på det ;-)) och jag mår verkligen inte bra av att vara överviktig så det är bara att kämpa på tills det blir bättre!

Vi får se hur denna dagen avlöper. Har inget planerat, hade hoppats på en date med några långväga gäster men det brukar vara fullbokat för dom när dom är på besök och det verkar vara så även denna gång. Kanske blir vår tur nästa? Eller inte...

Nu ska vi ut och sälja på grannskapet lite tidningar!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0