Måndag 17 januari 2011

Helt enkelt för att jag har slut på fantasi när det gäller rubriker...

Helt vanlig dag på Maxi. Så tråkigt är det! Har träffat lite gamla bekanta (som endera inte kände igen mig eller inte ville) och några nya bekanta (inte framtida men dagsbekanta), liten maxi-bebis, fått höra lite skvaller och hört sådant som jag nog inte skulle hört... En helt vanlig måndag med andra ord ;-)

I morgon antar jag att vi satsar på en helt vanlig tisdag med tidningar och fakturabetalningar. På onsdag däremot är det ingen vanlig dag för då har dagis stängt och jag har tagit semester! Dock har jag glömt att berätta det för chefen så jag hoppas det går bra ändå :D

Nä nu ska jag leka detektiv och snoka reda på mer skvaller ;-)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0