Hade alldeles rätt...

...för det har varit en alldeles vanlig tisdag! Verkligen älskar att plocka tidningar med min Ami, det är f*n oslagbart!

I och för sig så gjorde jag en grej som jag inte brukar. Jag hjälpte en stackars äldre kvinna med valet av volymhöjande hårprodukter... Hahaha stackarn! Kunde ju bara rekommendera det jag provat så jag vet inte om det blir så bra på hennes hår ;-) Men that´s about it! Inga fler udda konstigheter...

Insåg när jag började plocka ihop för att gå hem att jag är ledig i morgon! Har helt glömt bort det så det blev lite panik att slutföra lite uppgifter som jag skjutit upp till morgondagen. Men jag tror jag kom ihåg det mesta så dom klarar sig nog i morgon ;-) 

Så i morgon blir det sovmorgon! Och jag tänker inte åka ner till gymmet 05.00! Men däremot ska jag sätta mig på cykeln har jag bestämt...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0