Freeeedag! Äntligen...

Idag kom dagen när Isabella skulle få en födelsedagspresent i förskott! Klipp och färg... Tydligen blev det inget klipp men väl färg! Och så fin hon blev! Nöjd är hon också! Riktigt kul att se!



Hon har i princip tjatat sen hon var åtta att hon vill färga håret men jag har inte gått med på det eftersom det sliter så på håret och är lite dyrt... Men jag tänkte att nu när hon fyller 14 så är det väl ändå dags!

Efteråt så hade vi lite quality-time på stan och fixade Jennies present till i morgon...

Nu är vi hemma och ska snart till att laga ihop lite middag.

Isabella! Jag hoppas min älskade dotter att du blev nöjd med din present (även om pappa försökte lura i dig att du skulle till tandläkaren)! Jag älskar dig så mycket!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0