Ja du - tisdag...

Åkte till jobbet. Bytte om till arbetskläder. Arbetade en liten stund. Bytte privata kläder. Åkte på ishala vägar till vårdcentralen i Falun. Betalad 80 spänn. Fick sitta och vänta i 15 minuter. Fick träffa en snäll sköterska som definitivt inte kunde säga vad jag hade för utslag! Kanske eksem (mest troligt enligt henne) eller svampinfektion. Rekommenderade mig att träffa läkare istället! Vad skulle jag dit och göra då?! GRRRR... Värdelösa, värdelösa vårdcentral! Bara att vända tillbaka till jobbet igen 1½ timme senare...

Har ju en tid nästa vecka igen för att kolla upp mina f******de tummar så jag skulle visa upp utslagen då istället... Men har ju gått med det här så länge så en vecka till gör inte så mycket. Kändes irriterande onödigt att åka dit idag bara...

Var lite bättre i tummarna idag men efter tidningsplock så blev det värre igen. Inte bra, inte bra...

Annars har det varit en underbar dag med underbara människor på Maxi. Som jag sagt förut, att plocka tidningar med Ami är veckans höjdpunkt! Tummarna till trots ;-)

Nu ska jag ta min gamla trasiga kropp och lägga omkull mig i soffan.

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0