Härmapa

I morgon tänker jag härma min stora systeryster! En lista är på G. Har i princip redan skrivit klart allt och det var ett tag sedan jag började. Det roliga är att vi tycker och tänker så pass lika att jag varit tvungen (allt eftersom min syster publicerar sina inlägg) att ändra lite på mina för att det inte ska verka som att jag härmas helt och hållet :D

Hoppas att det är ok att jag som lillasyster går in och gör lika, tycker det är kul att läsa det hon skriver och blev sugen själv...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tihi... Vad spännande!

I´m looking forward to it!

Saknar dig!

<3

2011-02-10 @ 21:25:37
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0