Dag 11 – Mina syskon

Jag har tre syskon. Två systrar, Katarina och Ulrika, en bror - Björn. Vi är lika och olika. Tänker lika och förstår varandra perfekt!

Jag är uppväxt med mina systrar.


Vår lillebror har inte samma mamma som oss så han har bott med pappa och Barbro. Det har ju tyvärr gjort att vi inte fått samma chans att lära känna varandra på samma sätt men han finns där och jag älskar honom jättemycket!


Tänkte först gå in mer ingående på varje person men jag hoppar över det. Risken finns att jag blir för blödig ;-) Kan i alla fall konstatera att jag har dom bästa systrarna i hela världen! Jag är så stolt över dom och jag ser upp till dom. Båda två är ett föredöme och en förebild för mig! Finns inte ord till hur mycket jag älskar er!


Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Och jag älskar dig!

2011-02-22 @ 15:26:47
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ulrika

...och jag älskar dig <3

2011-02-22 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0