Dag 07 – Min bästa vän

Åh jag skulle vilja säga att jag har en bästa vän - men det har jag inte. Anders och mina systrar agerar som mina bästa vänner.

Men vänner har jag!

T ex i Ludvika har jag en väninna som jag älskar att umgås med! Therese heter hon och vi träffades på föräldragrupp när vi väntade vårat första barn. Båda döpte sina döttrar till Isabella :D Våra "Bellor" blev sedan bästisar under den tid vi bodde i Ludvika. Det var stor sorg när vi flyttade men vi har gjort vårt bästa att fortsätta ha kontakt.



I Falkenberg har jag en väninna som heter Josefine. Vi jobbade ihop i vår butik och sedan också på Kvantum. Anders umgås med hennes man Roger och våra barn har också kul ihop. Vi ser till att våldgästa dom varje sommar. Men faktiskt har dom varit här hos oss några gånger också...


När jag var liten så var jag bästis med en tjej som heter Marita. Men eftersom jag blev förblindad av kärlek redan vid 14 så tappade vi kontakten. Tänker på henne väldigt ofta och skulle gärna vilja återuppta vår vänskap igen... Och hon finns bara ett stenkast härifrån så det enda som stoppar mig är att jag inte hinner (kommer ju alltid på det vid "fel" tillfällen också - svårt att ringa tio på kvällen eller sju på morgonen ;/)och sen känner jag att jag inte riktigt törs ;-)

Sen tänker jag inte namnge någon mer för tänk om jag glömmer någon! Men jag tror dom vet vilka dom är (dom flesta har jag jobbat med) och jag tror dom vet hur mycket jag älskar att umgås med dom (spela spel och så ;-))

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0