Söö(m)ndag! Gäääsp...

Sköna, sköna söndag! Känns så underbart skönt att inte ha något att göra denna helg! Men samtidigt så känner jag mig fruktansvärt lat! Men att inte behöva göra sig i ordning för att åka någonstans är ibland jätteskönt... Men som sagt - tur att det inte är så här varje helg. För då skulle man ju ha riktigt tråkigt.

Men om två veckor kommer jag gnälla som en tok eftersom det då är dags för mig att gå bakåt i "karriären" och börja jobba helg igen... Har ju jobbat helg i hela mitt vuxna liv och trodde jag hade jobbat mig bort ifrån det men icke sa nicke... Men förhoppningsvis är det bara tillfälligt...

När vi ändå håller på och gnäller så kan jag få gnälla lite över detta väder också! REGN??! Så här grått var det längesen det var. Riktigt aprilväder med andra ord. Och för att göra det lite mer positivt så är det ju faktiskt vår på G! Och snön försvinner ju snabbare när det regnar!?



Måste också få skryta lite om min otroligt starka systerson Tobias som på en tyngdlyftningstävling igår slog sitt personliga rekord (om jag inte är helt fel ute). Så stolt jag är! Om han bestämt sig för något så kan nog ingen stoppa honom tror jag... Liite dåligt samvete har jag för att jag inte åkt till Uppsala för att kolla på tävlingen men, men, så kan det vara. Jag fick hålla tummarna hemifrån istället, och det gick ju bra ;-)



Så grattis Tobbe till en riktigt bra tävling!

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0