Så där ja...

Nu är vi hemma igen! Presenten är klar och magen är mättad...

Känner mig som en gammal tant i kroppen! Det gör så sjukt ont! Värre blir det om man sitter still för länge. På stan fick vi stå och vänta ganska länge i en butik och det var knappt jag tog mig därifrån ;-) Ha ha ja så kan det bli :D

I morgon är det en fullspäckad dag. Först är det uppräkningen som gäller, sen vidare med skyddsrond och direkt efter det årsmöte med hälsogruppen sen ska jag försöka hinna med en matbit också innan det är dags för tidningsplock. Dessvärre utan min underbara medhjälpare...

Så där ja, en ytterst liten uppdatering

Idag är en bra dag! Pussar och kramar
P.S på fredag får jag träffa min Rim och Neila! D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0