Jag vet

att det är torsdag! Men det känns verkligen som fredag! Bella har åkt till Vansbro, Madde och Albin är hos kompisar så jag och Posan är själva och har precis moffat i oss pizza och godis! Och hör och häpna så står en Bacardi Breezer och väntar på att bli uppdrucken - av mig!

Hmm är som sagt ledig fredag, lördag och söndag! Just nu ser jag enorm mycket fram emot det! På måndag är det jag som räknar men det är ju bara en snabbis ;-)


Nu ska jag slappa en stund till i soffan innan junior kommer hem...

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Katarina

Mums...

Saknar dig och NJUT av ledigheten!!

Kraaam!

2011-04-21 @ 20:17:08
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0