Jag skulle vilja...

...att det gick att berätta och skriva precis allt som man vill här på bloggen! Men då måste man nog göra den till ett privat forum ;-)

För hur skulle det se ut? Om jag skrev det jag egentligen tycker och tänker om saker? Vilka planer jag har och vad jag egentligen känner och hur jag egentligen mår...

Haha snacka om att jag skulle få ovänner! Och att mina nära och kära skulle tro att det är illa ställt ;-) Och sparken från jobbet skulle jag få på direkten... Allt skulle missuppfattas och innan man vet ordet av så är det fullt krig med allt och alla. (Konflikträdd som man är så skulle världen gå under ganska snabbt)...

Men nu är det ju så att detta är en öppen blogg ute på the world wide web så det blir inte så öppenhjärtat som jag skulle vilja ibland... Vilken tråkig läsning det skulle bli dessutom. Bara gnäll och gny (i alla fall en viss tid i månaden)! ;-) Hehe nä jag låter nog bli det...

Och är det någon som vill veta något så går det faktiskt att göra som på den gamla goda tiden! Ring för sjutton :D

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Katarina



<3 <3 <3

2011-04-05 @ 17:54:09
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0