Grattis Erica!

Och tack för igår! Alltid lika trevligt! Och vilken otrolig tur det är att jag inte är en dålig förlorare för satan i gatan vad dålig jag var igår (säger i alla fall Anders ;-)) Haha nä då!

Att hitta en blid på dig Erica är nästan som att leta efter en nål i en höstack ;-) De enda bilder jag har är vääldigt länge sedan och jag försöker febrilt scanna fb i jakten på en lite nyare bild! Men i alla fall stort GRATTIS Erica på din födelsedag! Och det är ju rätt häftigt att vi varit tillsammans i lika många år som du fyller...

Nä jag ger upp jakten så det får bli din underbara profilbild!


Hoppas du får en riktigt bra dag idag, med massor av presenter! Blev ju minst sagt ganska nyfiken på Adels ;-)

Idag är en underbar dag! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack underbara du för detta inlägg :) <3

2011-04-25 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0