Uppsala!

En otroligt härlig heldag i Uppsala idag! Tog mig upp tidigt och hämtade upp svärmor strax innan nio. Åkte hem och hämtade min mor i Uppsala och sen åkte vi vidare till Ulva marknad...

Väl där så blev det otrolig uppslutning av folk! Katarina, IsaDora, Ehlin, Ulrika, Jennie och till och med Fia och hennes döttrar Evelina och Lovisa (kompisar till Ullis & Jennie)! Jag fyndade inget men älskar verkligen att gå omkring där och bara titta!

Ehlin som bara har en vecka kvar av sin graviditet har fått en underbar kula! Har lånat en bild från hennes blogg som jag måste visa upp (hoppas det är ok). Tafsade nog lite väl mycket på hennes mage idag men det var svårt att låta bli (så otroligt stor och härlig) :D


Tack alla inblandade för en jättemysig dag!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Du får känna och klämma så mycket du vill! Erkänn att du är lite avis och sugen !!!? Eller?!! Tack för en kanon mysig dag <3

2010-09-06 @ 07:43:23
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0