Sköna vackra söndag

Det blev både vinst och förlust igår! Tjejerna förlorade sin match mot Rättvik men det innebar i alla fall att dom kom tvåa i cupen vilket inte är fy skam! Men det är ju så att man förlorar ju sig till silver och det känns ju sådär...

Men jag säger i alla fall GRATTIS tjejer. Och dessutom spräckte ni ju nollan mot Rättvik! Första målet ni fått in mot dom ju ;)

Men sen till vinsten igår då! Och då får jag ju lov att säga grattis till min älskade Posan som tydligen vann golftävlingen igår!

Vandringspriset är en jättefin slips ;)

Dessutom vann han en såg(!?) för longest drive... Stolt som tuppen ;)

Idag är det match i Vansbro. Jippi, det är ju så kul att sitta i några timmar i bil fram och tillbaka för att se på en match i en timme... Men vad gör man inte!?

I övrigt är det en lugn och skön söndag. Bakfyllan på min man är tydligen minimal för jag märker då inget (dessutom var han hemma tidigt...) och Albin tyckte det var mysigt i vår säng efter att han vaknat så det blev sovmorgon för oss alla...

Idag är en bra dag. Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0