Sista kvällen nu då...

Japp då var den här! Sista kvällen här i Cabo de Palos! Visste ju att den skulle komma även om man hoppades att den inte skulle vara här så snabbt. Vi har haft otroligt underbart! Solen har som sagt visat sig från sin allra bästa sida och vi har inte haft ett moln på himlen... Blåsten som dragit in har bara varit välkommen svalka. Så ja, helt underbart perfekt!

Idag har det varit en marknad här i byn. Otroligt välbesökt av både turister och lokalbefolkning! Riktigt kul! Varmt som attan var det att gå där med allt folk och alla grejer men det var mysigt...

Måste först visa soluppgången som jag och min älskling så lägligt vaknade till...


Gigantisk båt mitt i!!! Försökte se i kikaren vad det var för båt men det enda vi såg var ett stort C på skorstenen(?)... Nån som vet?


Jepp båten är kvar... Synd att man inte kan fånga den otroliga känslan man har/får när man ser denna utsikten, men jag gör vad jag kan för att dela med mig =)


Ha ha Albin tyckte inte att ett andra varv var så där jättekul ;) Men tjejerna som spanat in lite grejer som vi lite fint sa att det kanske finns mer (men som inte dög) ville ju gå tillbaka...


Mycket underkläder kunde vi konstatera att det fanns =) Rolig du är Anders som tog kort precis där ;)

Sen har vi mest slappat och städat och svettats och solat och poolat och haft en allmänt trevlig sista kväll. Tjejerna är lite putt just nu för dom får inte gå upp och bada något mer men det får dom ta ;) Nu tänker jag hoppa in i duschen så jag kan tvätta handdukarna sen...

Idag är en bra (sista) dag i Spanien! Kram alla




Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas ni har haft en skön semester!! De verkar ni haft:)

2010-09-12 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0