Otroligt...

...vilket väder vi har! Jag lovar att jag inte överdriver när jag säger att solen inte varit bakom ett moln en endaste gång sen vi kom hit!

Vi har haft runt 30 grader och strålande sol varje dag... Vilket känns både skönt och lyxigt!

Idag blev det som jag trodde samma strand som förut och det var vågor som hette duga! Kul! Jag badade idag också om än ofrivilligt från början. En jättevåg var det som hjälpte till att få i mig helt ;)

Sen åkte vi hem och tog lite siesta innan vi tog bilen till el Faro! Lite "turist javisst" måste vi ju vara... Kvällen avslutade vi på en kinaresturang som vi visste hade finfin mat. Nu sitter vi mätta och belåtna (lilleman sover gott) ute på terassen och småpratar lite. Mysigt!






Nu börjar tyvärr tiden rinna iväg och snart är vi på väg hem. Men nu ska vi försöka njuta av den tid vi har kvar!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag äääälskar bilden på Albin!! Och sen äääälskar jag ju er alla också! <3 <3 <3

2010-09-12 @ 21:53:57
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0