Om jag får...

...klaga lite grann så vill jag klaga på mig själv. Har ju kämpat så många år med min vikt och det verkar som om jag måste kämpa lite till. Känns just nu som om jag gått upp allt och lite till men det vet jag ju att jag inte har... Men känslan finns där! Har i alla fall lyckats lägga på mig +10 åtminstånde :´) Inte 35 vilket är viktigast!

Sen är det ju det här med åldern. Alla som är lite äldre säger ju alltid att i sinnet är man ung! Men kroppen verkar vara en förbrukningsvara... Alla som sett mina ben (i alla fall det ena) vet ju hur svälld jag varit och jag kan säga att i denna värmen så har det inte blivit bättre! Och något mer som på mig kommer när det är varmt är soleksem/värmeutslag och just nu ser jag riktigt vidrig ut på mina händer och handleder... BLÄ, blä, blä på mig själv! Så! Nu är jag klar med klagosången för en liten stund ;)

Idag är det lördag och det har varit soligt, ja riktigt soligt idag igen! Men vinden måste legat på från havet för jösses vilka vågor det var! Tror till och med det var röd flagg när vi kom (hmm såg inte det) men dom ändrade senare till gul... Vi var kvar en stund men insåg ganska tidigt att det var bättre att använda poolen hemma istället...






Lunchen: Pastasallad! Gott...



I morgon är det marknad! Det ska bli både kul och intressant!

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0