Nämen se på sjutton...

...det är måndag igen! Idag var tanken att ett Yoga-pass skulle utövas av mig men nä - vill inte... Känner mig inte redo att börja träna riktigt än... Är lite för trött för att ens orka tänka. Men jag kommer igen! Älskar ju att träna så snart så är jag igång igen! Var i alla fall ute på en morgonpromenad i morse så det är ett steg i rätt riktning...

Tycker i övrigt att det är lite tjatigt om valresultatet just nu. Förstår alla upprörda känslor men finns det så mycket vi kan göra? Jag menar så här i efterhand? Ja ja jag röstade i alla fall INTE på SD. Skulle aldrig få för mig att göra det heller. Konstigt när folk inte fattar vad dom står för... Men nu ska inte jag också ge mig in i den diskussionen ;)

Idag är en bra dag. Kram alla



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag lämnade tillbaka mitt (& Johans) gym kort till mitt gamla jobb i fredags... Hmmm, det kändes riktigt sorgligt, fast jag har haft en latmask i mig hela sommaren! Men idag ringde jag min nya chef och ska fixa ett nytt.. Sen hoppas jag att latmasken kan komma bort också! Jag saknar dig massor... :´( Älskar dig! <3

2010-09-22 @ 21:38:02
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0