Jag kan inte räkna ;)

Kan bara konstatera att jag har räknat fel! Kan förresten konstatera massor med saker och omständigheter som resulterat i det kaos som varit. Men inget dåligt som inte har något gott med sig! Nya rutiner och mer noggrannhet är resultatet än så länge vilket tydligen behövdes... =P



Kan i alla fall pusta ut nu och det känns nice! Fett nice för att citera Madde :-) Men nog om detta!

Sitter just nu och häpnar över Biggest Looser! Helt otroligt vad dom går ner i vikt!


Skulle verkligen behöva någon här hemma som eldar på i baken och gärna någon som lagar maten också ;-)

———♥———

Ser verkligen fram emot helgen då vi ska åka till Bollnäs på Neilas dop! Har bokat hotell fredag till lördag så vi kan ta det lugnt på lördag morgon =) Ser som sagt oerhört mycket fram emot detta! Få träffa Rim, Robert, Neila och dessutom få bo på hotell en natt är precis vad i alla fall jag behöver!

Detta måste vara världens sötaste Neila, helt klart!

Saknar ju min Rim ibland så det gör ont! Ska bli helt underbart att få kramas med henne igen!

Men nu är det bara onsdag i morgon och då är det dags för klippning! Yes - det tycker vi om! Undrar vad det blir denna gång? Återstår att se...

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0