Ja du...

...så kan det vara! Har idag upptäckt att jag inte är perfekt. Nähä -  för det trodde vi väl alla? Eller hur?! ;)

Ja ja jag tänker inte ha en svart dag på bloggen för det behöver vi inte så nu laddar vi om ordentligt!

Är fortfarande lite "orolig" för morgondagen och dess utfall men hur det än blir så tror jag att det kommer bli roligt i alla fall. Eller jag är övertygad om att det kommer bli roligt! Men skavsår kommer jag definitivt ha ;) Men jag tror nog att dom feta blommorna får stanna hemma! Madde har faktiskt lånat en av dom till ett kalas idag så allt konstigt jag köpt blir nog använt ändå...

Spännande är det i vilket fall!

Kvällen verkar jag få spendera själv för min älsklingsgubbe tänkte fira att ett kompis fått barn och jag måste bara fråga: är det en anledning att supa till? Jag tycker det är helt ok att ett gäng killar(?) träffas för att umgås och dricka öl men att anledningen är att fira att en bebis är född? Jag vet inte jag - det klingar lite fel i mina öron... "Hej jag har blivit pappa vill du festa med mig?" Men jag vet att riktigt så är det ju inte men varför måste man ha en anledning att vilja festa med polarna? Och förresten får bebisen vara med på sin fest eller är det bara för den stolta pappan? Nä nu känner jag mig elak men jag jag tror att jag för en gångs skull tänker stå för vad jag tycker ;)

Anders är lite tveksam till att åka dit men jag sa till honom att det är väl självklart att han ska fira att kompisen blivit pappa! Hahaha, låter det inte liite konstigt? Lite bara... Posan kan ju förresten slå till med dunderfest eftersom han inte ännu firat med gubbarna att han fått barn! Tre dessutom =) Men det kanske bara är jag som tycker det klingar fel...

Mina tre sötisar för snart fem(!) år sedan!

Och förresten, kom på att det är självklart en anledning att fira att man fått barn! Kanske ska ta och lämna bort dom till en barnvakt och dra ner på stan och fira lite...

Jag lovade ju att inte ha en svart blogg så jag kanske ska sluta vara så surt ironisk. He he men det är så jag känner mig idag (lite bitchig och så ;))

Kramisar och pussisar på min oerhört jobbiga dag som i alla fall är en bra dag! =) Älskar er alla <3

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag älskar dig! Och jag saknar dig! Fira.. Livet ska firas.. Stackars mamman om hon inte får vara med o fira föräldrarskapet! Kram

2010-09-24 @ 20:54:36
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0