Headbanger!


Har återigen varit till Anna på Headbanger! Känns som om jag ränner där hela tiden ;) Visste inte helt säkert om det skulle bli färgning idag med så blev det i alla fall!

Sen var det snabbt hem för att sen dra iväg på föräldramöte i Maddes klass. Vet ju sen förut att sånt alltid drar ut på tiden och så även denna gång. Inte det roligaste jag vet men nyttigt att informera sig lite... Förr (låter som att man är lastgammal) så följde man ju alltid med till skolan och hämtade på fritids och då hade man lite koll på andra föräldrar, lärare, klassrum och annat men nu är man helt borta... Nu är jag i alla fall uppdaterad för ett tag framöver. Hade turen att några tog på sig frivilligt att vara klassföräldrar! Skönt att slippa det vill jag lova! Har nog ändå att hinna med familj, jobb och mig själv nu för tiden...

Orkade inte gå upp i morse! Snoozade i nästan två timmar! Makalöst värdelöst... Så tråkigt att jag inte kan förmå mig att dra iväg till gymmet! Men tanken finns fortfarande så hoppet lever ;)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0