En helt vanlig dag i Spanien?!

Riktigt varmt och fint väder! Blåser som bara den just nu men har en känsla av att jag inte har rätt att klaga ;)

Tänkte bjuda på några bilder från dagen. Ska börja med det vackraste som jag har sett på länge! Återigen grattis till familjen Calvo/Lindroth och välkommen till världen lilla Douglas!



Ute vid stranden! Vet inte vad den heter men det var varmt, varmt och varmt! Till och med jag badade! Det ni ;)

Utsikt som är makalöst rogivande!

Favoritmotiv taget från terassen <3

Ute på promenad!

Nä det får räcka. God natt och sov gott nu alla hemma i Sverige! Det tänker i alla fall jag göra...

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG! Om jag är avundsjuk. En aning. Här i Uppsala är det dimma och jag ska åka till skolan. Där ska jag plugga till 10, ha föreläsning 10-12, äta lunch 12-12:30, förbereda redovisning till på fredag klockan 12:30-14:30, jobba 15-18, laga och äta mat 18:15-19, vika tvätt och förbereda för morgondagens städning 19-?. Sen ska jag sova. Hörde jag dig säga ordet klaga? ;) Nä, trodde väl inte det. Njut lite åt mig också!!!!! :)

2010-09-08 @ 07:46:28
URL: http://trasmattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0