Sova, sova, sova...

...säng, säng, säng! Men i mitt fall igår så blev det soffan. Vi skulle efter att ha moffat i oss pizza och B&J kollat på Robin Hood! Jag vet att jag såg inledningen, men sen då? Vaknade klockan 01.00 i soffan och fattade ingenting =P Tror faktiskt att älsklingen sov då också men jag vet inte.

En typisk fredagkväll hos familjen Pousette?

Vi skulle haft besök av Isabellas David över natten men efter lite strul med en tidig innebandymatch idag så åkte han hem igår kväll istället. Synd!

All cred till Bella som trots alla hinder och vilja ställer upp på matchen! Jag älskar dig min modiga, duktiga dotter! Du är så stark och du kommer gå långt här i livet! Puss ♥


Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: IsabellaPousette

kärlek till min underbara Mamma! :D ♥♥♥

2010-10-16 @ 10:57:47
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0