OFF!

Idag har jag faktiskt lyckats med min satsning på OFF! Åt en halv kanelbulle som jag bestämt från början och inget mer! Nu gäller det att fortsätta...

Har ju skrivit OFF på min hand vilket får folk att undra. Men jag tror det hjälper att få berätta!? Brukar enkelt säga att det betyder att jag inte ska äta något. Det är bara vissa som får höra hela versionen. (Orsak, Förhållningssätt, Följd).

Känns som om man får lite mer press på sig om människor i ens närhet vet om att man kämpar!

Har varit en helt vanlig måndag återigen. Har börjat installera nya kassasystemet (Posica 9) idag vilket ställer till det lite grann men det har än så länge gått smidigt tycker jag...


Här hemma väntar jag fortfarande på min kamerasladd så jag kan visa upp lite fina dopbilder men den är förhoppningsvis på väg hem snart ;-)

Nu är det dags att kolla på finalen till Biggest Looser!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är så duktig o målmedveten så det fixar du galant!! Lycka till!!

2010-10-04 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0