Smått illamående =(

Men inget att hänga läpp för - det är ju helg! Sitter i ett nästan tomt hus och känner mig lite halvt krasslig. Kan liksom inte riktigt sätta fingret på vad som är fel men jag kan tänka mig att det var så här mina barn mådde i veckan när dom var hemma från skolan/dagis. Bara lite allmänt blä...

Albin är med sin kompis Gabbe och hans pappa idag. Kommer inte hem förrän i kväll vilket känns jättekonstigt. Mer van med att tjejerna är borta en hel dag... Madde är med en kompis på Kupolen, får förmodligen åka och hämta dom lite senare... Anders är på innebandymatch på Lugnet och Bella är på sitt rum med David... Antar att det är meningen att jag ska passa på att vila lite så jag blir frisk och kry igen.... Lite typiskt att man inte mår bra när det är helg!

Önskar er alla en underbar helg full med kärlek och vänskap.

Idag är en bra dag. Kram alla


Kommentarer
Postat av: Ami

Nej det blev inga ciggisar. Haha ja visst älskar jag när C sniffar så mysigt på mig :D

Ingen aning om hur hon lyckades egentligen, tror hon tog hem kläderna men missat helt att nyckeln låg med.

Älskar diiiig! Puss



och du.. krypa på dig fina!

2010-10-24 @ 11:20:05
URL: http://aimeeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0