Nu är det så här...

...att det är måndag - IGEN! WTF måste tiden gå så fort hela tiden?!

Glömde ju nämna att i fredags så hade jag och älsklingen date med underbara Erica och Adel! Det blev som vanligt sjukt roliga spel långt in på natten =D Tack för en underbart kul kväll!



Idag händer det inte så speciellt mycket. Fick en hel del gjort på jobbet - tre saker strukna på min "to-do-lista" (tyvärr är det 20 saker till på den men det går i alla fall framåt). Och det är inte mycket som strulat. Känns bra inför resten av veckan!

Det var som sagt många paparazzi på Ehlins "kalas" och Jennifer har lagt ut helt underbara bilder på facebook! Har sparat ner några av dom som jag kan dela med mig av...

Otroligt fina och vackra bilder. Vilken fotograf du är Jennifer! Hoppas det gick bra att jag kopierade dom...

Nästa duktiga fotograf är ju min egen Isabella ;-)


Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: elin

Guuuud vilken fin bild på dig Helena. Eller det är inte bilden som är fin, det är DU!♥

2010-10-11 @ 18:50:31
URL: http://elinpra.blogg.se/
Postat av: IsabellaPousette

thihi(A) :$ <3<3

fina bilder massen! ♥♥

2010-10-11 @ 20:55:53
URL: http://mollibelli.blogg.se/
Postat av: erica

Tack själva för ännu en sjukt kul kväll :)

2010-10-12 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0