Neila Ann Lilian Larsson <3

Japp nu har vi varit på dop i Bollnäs! Sötaste Neila har nu döpts och blivit medlem i Svenska Kyrkan (vad nu det ska vara bra för egentligen, men det är ju jag och mina barn också)...

Vi åkte redan i fredags och tog in på Scandic Hotel i Bollnäs. Anders gick ner och klagade på vårt minimala rum och tillslut fick tjejerna ett eget "ungdomsrum"! Perfekt =) När all incheckning och klagan gått över så tog jag och Anders en tur till ICA Träffen för att kolla in Roberts butik. Riktigt fin måste jag säga! Fräsch och trevlig som bara den!

Sen mötte vi upp Rim, Robert, Neila och Elin för lite middag i hotellets restaurang! Riktigt trevligt och riktigt gott. Även Tessan, Petter och deras lilla Albin (som också bodde på hotellet) slöt upp i gemenskapen! Kändisspaning pågick på hög nivå under kvällen då vi insåg att även Salem al Fakir och Lina Hedlund bodde där! Vilka roliga tricks man kan hitta på för att få en glimt ;-)

Och så idag (lördag) var det då dags för dop i Bollnäs Kyrka! Jättefint dop som var snabbt avklarat. Neila och alla andra skötte sig perfekt ;) Till och med Albin satt still (nåja nästan i alla fall) hela tiden. Sen for vi vidare till en jättefin bystuga (typ) och käkade supergod smörgåstårta och supersupergod prinsesstårta (med Neilas bild på)!
Riktigt kul var det! Nästan som en liten träff med gamla maxianer blandat med trevlig släkt till Robert och Rim. Bara jag (och lite Elin) som fortfarande är kvar på Maxi. Johanna, Maja (i och för sig bara mammaledig), Tessan, Simone, Sofie, Robert, Rim och Anders har ju slutat! Men det var som sagt riktigt roligt att träffa alla! Tack familjen Boulakmine/Larsson för en underbart bra dag!

Hade tänkt bjuda på lite fina bilder men tydligen så är sladden till min kamera hemma hos en kompis till Bella!?? Man kan ju undra varför, men men... Får bjuda på det en annan gång!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: korkad dotter :

ber så himla ledsen!

Hade ingen anning! :O

jag skaffar fram den så fort som möjligt :-S



Ännu en gång! känner mig hämsk jag är jätte ledsen! :D

2010-10-02 @ 22:38:18
URL: http://mollibelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0