Min stora härliga familj ♥

Ju fler år som går och ju mer alla "små" barn blir stora ju större blir vår familj! Det är riktigt härligt måste jag säga och man behöver inte längta efter bebis särskilt länge ;-)

Men om jag skulle sätta upp ett familjeträd här och nu så skulle hela bloggen bli full så det tänker jag inte göra!

Igår så åkte vi till Stockholm, eller rättare sagt - Hägersten, för att fira min systerdotter Ehlin som fyllt år! För mig var det också första gången som jag fick träffa deras minsting Douglas som föddes 7 september i år!

Det var värsta paparazzi-varningen hela dagen och många fotografer som tog kort och en hel del bilder blev bra även dom som Albin tog och här är ett urval:


En riktigt härlig dag med många inblandade, men inte riktigt alla, några saknades tyvärr...

Längtar redan till nästa gång!


Idag är det ännu en härlig söndag och det verkar som om solen är på rätt sida molnen idag! Städning i trädgården står därmed på schemat...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder! Kan du snälla mejla mej dom? Vill så gärna oxå ha dom! Om du orkar och vill!? [email protected]

2010-10-10 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0