I morgon...

...blir det en tur till Uppsala! Att umgås med folk och framförallt min familj är det bästa jag vet så det ska bli så kul! Den här gången är det Johan som ska firas! 21 år! Fast egentligen inte förrän på söndag så grattisinlägget kommer då ;-)

Och i helgen är det ju det här med Halloween. Vet inte riktigt vad jag tycker om det men min åsikt är i alla fall att ska man gå "Bus eller Godis" så tycker jag att man ska göra det på den dagen som Halloween är - alltså 31 oktober! Gillar inte när det kommer spöken dagen innan faktiskt... Som en kollega på jobbet sa: Det är ju inte så att man går Lucia-tåg på någon annan dag än på Lucia-dagen... Men det är inte många som har förstått att Halloween ALLTID infaller 31 oktober. Men så är det!!!



Har en son här hemma som nästan inte kan vänta längre på att helgen ska ta slut! Han vill väldigt gärna att det ska bli måndag... 5 år stor blir han då! Svårt att komma på vad vi ska köpa - känns som om han redan har allt...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Kassaledaren

Men vadå, kan man inte gå lucia på lördagen samma vecka som den 13:e infaller? ;)

2010-10-29 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0